Friday 29 March 2013

Pengalaman Menggunakan

Salam kawan2 semua...just nak share...rupa-rupanya dengan memakai produk GVee Beauty ni...kita tak perlu lagi berjam-jam menadah muka buat facial.... berdasarkan testimoni sendiri...
Semalam saya balik kampung, sambil menziarahi kedua ibu bapa, dapatlah menolong orang yang mengalami masalah kulit wajah masing2...ha,ha...dok kat tengah padang depan rumah, dengan sehelai tikar plastik...bermulalah acara membasuh muka rakan-rakan yang dok kat kg tu....ada lebih kurang 5 orang yg cuba membasuh muka dengan sabun Gluta Kojic Soap.....ada yang kata, "bestlah, bila guna sabun ni"...ada sorang tu yang kata, "pedih bila usap sabun tu kat muka dia"
So, kat sini saya nak share pengalaman yang kata dia pedih bila basuh muka dengan Gluta Kojic Soap tu, selepas memakai toner, saya pun terus membuat calitan kat muka dia dengan Gluta Sunblock SPF 60, saya menyuruhnya menyapu perlahan untuk meratakan ke seluruh wajahnya....
Apa yang menghairankan ialah sel2 kulit matinya keluar macammana kita pergi facial (membuat pengelupasan)....berbulu muka dia dengan lapisan nipis kulitnya seolah-olah kita menggosok daki kita (kat leher dengan keadaan yg lembab). Selepas tu....muka dia nampak mulus dan glowing sangat...Tak boleh la nak share gambar dia kat sini sebab tak minta izin dia dulu...Jadilah rezeki saya pada petang tu....Sambil kita menolong dia...sambil kita mencari rezeki yang halal...Kesimpulannya, kalau ada customer yang pedih bila menggunakan Gluta Kojic Soap, maknanya..banyak sel-sel mati kat kulit dia....x perlu pergi facial untuk buat pengelupasan.... Siapa sangka member saya tu dah kelihatan cantik dah..."Menjangkaui Imaginasi Kejelitaan Anda"

Kepada kawan-kawan yang belum mencuba...tunggu apa lagi?? Untuk pengetahuan, bukan semua orang akan mengalami proses yang sama...rata-rata yang pakai langsung x mengelupas...kalau berlaku pun selepas mencuci muka sahaja....dan tak akan berlaku proses pengelupasan seperti produk2 lain di pasaran yang membuatkan kulit muka nampak macam "udang kena bakar".In Sha Allah...produk GVee Beauty tidak akan menghampakan anda!

No comments:

Post a Comment